Гарантійне обслуговування

На всі товари надається офіційна гарантія виробника. У разі виникнення гарантійного випадку (поломка товару, виявлення дефекту) покупець має право безкоштовний ремонт чи заміну (повернення) товару протягом гарантійного терміну, за умови дотримання правил експлуатації.

Гарантійний термін зазначається у гарантійному талоні (інших документах, що додаються до товару) та обчислюється з моменту отримання покупцем товару.

Встановлює причину виникнення і характер дефекту, а також гарантійне обслуговування авторизований сервісний центр виробника, в який покупцю необхідно звернутися при настанні гарантійного випадку.

Адреси та телефони авторизованих сервісних центрів можете знайти:

  • у гарантійному талоні;
  • на офіційному сайті виробника;
  • або уточнити службу підтримки.

Для звернення до сервісного центру, крім товару у повній комплектації, знадобляться:

  • розрахунковий документ (фіскальний чек);
    заповнений гарантійний талон.

Зверніть увагу: деякі товари вимагають обов'язкового виклику спеціаліста сервісного центру для їх монтажу та демонтажу, а також сервісного обслуговування. Порушення правил введення в експлуатацію та обслуговування є підставою для відмови у гарантійному обслуговуванні.

У гарантійному обслуговуванні також може бути відмовлено, якщо:

  • порушена безпека гарантійних пломб;
  • є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

Якщо товар не підлягає ремонту

Якщо в товарі виявлено суттєву нестачу (дефект), яка не може бути усунена шляхом ремонту, вона полягає поверненню.

Повернення товару продавцю здійснюється на підставі укладання сервісного центру. Для повернення коштів вам необхідно заповнити заяву, форму якої ви можете завантажити тут.

Зверніть увагу: якщо відправлений покупцем на адресу продавця товар не підлягає поверненню з причин, описаних вище, його буде відправлено назад, за рахунок покупця. Якщо при відправленні товару, що підлягає поверненню, покупець не доклав усіх необхідних документів, термін розгляду питання повернення коштів продовжується на час, необхідний для отримання таких документів.

Що робити, якщо в гарантійному талоні немає печатки?

При собі необхідно мати: гарантійний талон, документ, що підтверджує купівлю товару (бланк замовлення, фіскальний чек) та точну інформацію за серійним номером.

Для отримання додаткової інформації зверніться до служби підтримки будь-яким зручним для вас способом.

Що робити, якщо гарантійний талон втрачено?

Якщо гарантійний талон пошкоджено або втрачено, ви можете надіслати запит на його відновлення у вільній формі. Обов'язково вкажіть у запиті номер вашого замовлення, прикріпіть фотографію чека та серійного номера на товарі.


Повернення

Товар належної якості можна повернути протягом 14 календарних днів з моменту його отримання.

Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання та не був в експлуатації, за умови:

  • збереження його товарного вигляду та споживчих характеристик
  • відсутності слідів носіння та забруднень
  • безпеки пломб, ярликів, бирок, захисних плівок
  • безпеки заводського маркування
  • цілісності, непошкодженості та збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки.

Для повернення товарів категорій одяг, взуття, аксесуари, будинок необхідно:

  • заповнити та докласти заяву на повернення – форму, вкладену у відправлення.

Так само Ви можете відмовитися від отримання та повернути товар через невідповідність замовлення або виявлення шлюбу (дефекту, пошкодження товару) при отриманні замовлення. Для уточнення процедури повернення товару, на який встановлено гарантійний термін, через його пошкодження (виявлення дефекту) при використанні протягом терміну гарантії, будь ласка, зверніться до служби підтримки.

Для повернення товарів категорій електроніка та побутова техніка необхідно:

  • попередньо зв'язатися зі службою підтримки для уточнення деталей будь-яким зручним способом
  • крім товару у повній комплектації додати гарантійний талон, а також всю товаросупровідну
  • документацію (технічний паспорт, експлуатаційна документація та ін.)
  • додати розрахунковий документ (фіскальний чек)
  • заповнити та докласти заяву на повернення

З особливостями відмови від отримання товару через невідповідність замовлення або виявлення шлюбу (дефекту, недоліку, пошкодження товару) при отриманні замовлення ви можете ознайомитись у розділі Доставка.

Не підлягають поверненню такі категорії товарів*:

  • парфумерно-косметичні товари та товари в аерозольній упаковці;
  • товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
  • спідня білизна, боді, корсети, купальні костюми;
  • нічні сорочки, піжами, халати, домашні костюми;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • постільна білизна, рушники;
  • зубні щітки, бритви, помазки для гоління, гребінця, масажні щітки, інструменти для манікюру та педикюру в т.ч. електричні;
  • подушки, ковдри;
  • м'які іграшки;
  • рукавички, рукавиці;
  • ювелірні вироби;
  • продовольчі товари та алкогольні напої;
  • друкована продукція.

Повернути ці товари можна тільки через виявлення шлюбу або невідповідність замовлення.

*Перелік товарів, що не підлягають поверненню/обміну, затверджується Кабінетом Міністрів України та може оновлюватись у зв'язку зі зміною законодавства.

Способи повернення товару

Повернення товару здійснюється безкоштовно.

У відділеннях "Нова Пошта" чи кур'єром.

Відправлення оплачує покупець. Вартість (тарифи) та умови відправлення визначає перевізник. При оформленні повернення оцінну вартість товару, що повертається, необхідно вказувати рівній вартості, зазначеній у бланку замовлення.

Ви можете оформити повернення безкоштовно під час наступної адресної кур'єрської доставки (лише для малогабаритних товарів)

Через будь-яку іншу кур'єрську службу.

Для відправлення товару назад ви можете скористатися послугами будь-якої кур'єрської служби. Вартість послуги - згідно з тарифами перевізника. При оформленні повернення оцінну вартість товару, що повертається, необхідно вказувати рівній вартості, зазначеній у бланку замовлення.

Зверніть увагу: якщо ви вкажете у способі оплати "накладений платіж", ми не зможемо отримати посилку, і вона повернеться відправнику.

Повернення грошей

Повернення грошей відбувається на вашу банківську картку автоматично. Перед поверненням товару переконайтеся, що в особистому кабінеті додано банківську картку, на яку ви хочете отримати гроші за товар.

Термін повернення грошей залежить від способу повернення товару та обчислюється з моменту надходження товару* на склад/відділення:

Строки повернення коштів за повернення:

Кур'єрські служби

При поверненні товару через відділення Нова Пошта або іншими кур'єрськими службами термін повернення становить 1-3 дні з моменту надходження товару на склад**

*Під час повернення товару, сплаченого за допомогою «Оплата частинами» від ПриватБанк або за допомогою "Купівка частинами" від monobank повернення коштів здійснюється на картку відповідного банку.

**За умови, що покупцем виконано всі умови повернення товару та додано всі документи

Увага! Якщо при відправленні товару, що підлягає поверненню, вами не були додані всі необхідні документи, термін повернення коштів продовжується на час, необхідний для отримання таких документів.


QR-код

недавно переглянутий

Немає продуктів
Порівняйте 0
Примерка 0